PortalHomeSearchRegisterLog in
Selamat Datang Ke Stacy Fan Club.Semoga Anda Semua Terhibur Semasa Melawat Di Sini.Sebarang Masalah Sila Hubungi Staff-staff Yang Bertugas.
Main Menu









Login
Username:
Password:
Log me on automatically each visit:
Dana StacyFC
Contact Admin

Kai

Email: mr.kai99[at]gmail[dot]com
Message Me:



KOSE

Email: kosserani[at]yahoo[dot]com
Message Me:

Moderator Forum

Virgonz




Cuteyzuera




HipokiuTSGT



*Kami masih mencari seorang lagi(lelaki) Ahli yang berkelayakkan menjadi Moderator Forum. Sebarang pertanyaan sila hubungi Admin.
Top posters
HipokiuTSGT
 
Cuteyzuera
 
zims
 
KOSE
 
Virgonz
 
FennaStacy
 
emysya
 
Lan8300
 
ummi hani bazlina
 
kai
 
Latest topics
» STACY DI AJL . . .
by ummi hani bazlina Fri Jan 28, 2011 9:56 am

» ~Jom vote Stacy dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011~
by Tommy Fri Jan 21, 2011 12:17 pm

» MUZIK-MUSIK SEPARUH AKHIR
by HipokiuTSGT Wed Nov 03, 2010 3:38 pm

» party bersama Saf
by UcHi Tue Oct 12, 2010 3:36 pm

» SEJARAH STACY'S FRENZ ( KELAB PEMINAT STACY ) KENANGAN SEDIH DAN GEMBIRA
by kiutrien Tue Oct 12, 2010 10:26 am

» Perjalananku (Stacy)
by Lan8300 Thu Aug 19, 2010 9:36 am

» GLAM NITE ULANG TAHUN STACY KE-20
by PrincessTia Thu Jul 29, 2010 11:23 pm

» IDEA BARU!!
by sniperdib Sat Jul 24, 2010 11:55 pm

» KONSERT GEMILANG AF STACY
by Hanis21 Wed Jul 21, 2010 12:47 pm

» lagu untuk gmbr dottie
by zims Thu Jul 15, 2010 11:48 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 54 on Sat May 08, 2010 11:57 am

Share | 
 

 [SELESAI]TERINGIN BG LAGU SAMA STACY

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sniperdib
avatar
StacyFC Junior
StacyFC Junior

Posts : 92
Join date : 21/04/2010

PostSubject: [SELESAI]TERINGIN BG LAGU SAMA STACY   Tue May 04, 2010 4:18 am

Mcm bez ja kan dpt bg lagu sama stacy, psl kita syg kat stacy, tu la kita rasa mcm mau bg sesuatu yg sangat berharga sama dia n lain dripda yg lain. aku ada buat lagu tuk stacy. tajuk dia hanyalah stacy(ble tgok kat utube) teringin nk dgr stacy nyanyi lagu ni. tp ada ja poblem mau kasi kat stacy.
lagu ni mengisahkan tntg kisah hidup stacy dari sblum msuk gangstars, swaktu dlm af, dan kisah perjuangan stacy slpas kuar af sampai skrg dan sampai bila2 pun. lagu ni sangat bermakna lirik dia utk stacy, harapan aku adalah lagu ini ble d jadikan semangat kpada stacy stiap kali stacy menyanyikan lagu tu.
bukan tu ja, lirik dlm lagu ni jga ble membuatkan stacy sentiasa ingat kpada org2 yg sayang kan dia terutama family.poblem yg aku ckp td tu adalah kurangnya bajet tuk buat demo yg berkualiti dan xda nasihat dari org2 yg dah lama dlm industri muzik, sesiapa yg ada cadangan atau pendapat, kita kongsi2 lah k.
Back to top Go down
KOSE
avatar
StacyFC Admin
StacyFC Admin

Posts : 208
Join date : 17/04/2010
Age : 38

PostSubject: Re: [SELESAI]TERINGIN BG LAGU SAMA STACY   Tue May 04, 2010 8:21 am

SNIPER@ADIB, boleh lah nanti kami tengok U-TUBE tu dan yg lain boleh komen kat U-TUBE tu dan kat sini. Bagus juga kalau ada idea dan jika lagu tu STACY dapat dengar, nak tau juga apa reaksinya
Back to top Go down
http://koserani.blogspot.com
sniperdib
avatar
StacyFC Junior
StacyFC Junior

Posts : 92
Join date : 21/04/2010

PostSubject: Re: [SELESAI]TERINGIN BG LAGU SAMA STACY   Tue May 04, 2010 1:08 pm

tu la pasal. tp demo tu masi byk kurang la. pasal aku xda pngalaman lg rakam demo yg bgus2. ni lah poblem
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: [SELESAI]TERINGIN BG LAGU SAMA STACY   

Back to top Go down
 

[SELESAI]TERINGIN BG LAGU SAMA STACY

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stacy Fan Club :: Dari Keyboard Admin :: Bantuan/Cadangan/Pendapat-