PortalHomeSearchRegisterLog in
Selamat Datang Ke Stacy Fan Club.Semoga Anda Semua Terhibur Semasa Melawat Di Sini.Sebarang Masalah Sila Hubungi Staff-staff Yang Bertugas.
Main Menu









Login
Username:
Password:
Log me on automatically each visit:
Dana StacyFC
Contact Admin

Kai

Email: mr.kai99[at]gmail[dot]com
Message Me:



KOSE

Email: kosserani[at]yahoo[dot]com
Message Me:

Moderator Forum

Virgonz




Cuteyzuera




HipokiuTSGT



*Kami masih mencari seorang lagi(lelaki) Ahli yang berkelayakkan menjadi Moderator Forum. Sebarang pertanyaan sila hubungi Admin.
Top posters
HipokiuTSGT
 
Cuteyzuera
 
zims
 
KOSE
 
Virgonz
 
FennaStacy
 
emysya
 
Lan8300
 
ummi hani bazlina
 
kai
 
Latest topics
» STACY DI AJL . . .
by ummi hani bazlina Fri Jan 28, 2011 9:56 am

» ~Jom vote Stacy dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2011~
by Tommy Fri Jan 21, 2011 12:17 pm

» MUZIK-MUSIK SEPARUH AKHIR
by HipokiuTSGT Wed Nov 03, 2010 3:38 pm

» party bersama Saf
by UcHi Tue Oct 12, 2010 3:36 pm

» SEJARAH STACY'S FRENZ ( KELAB PEMINAT STACY ) KENANGAN SEDIH DAN GEMBIRA
by kiutrien Tue Oct 12, 2010 10:26 am

» Perjalananku (Stacy)
by Lan8300 Thu Aug 19, 2010 9:36 am

» GLAM NITE ULANG TAHUN STACY KE-20
by PrincessTia Thu Jul 29, 2010 11:23 pm

» IDEA BARU!!
by sniperdib Sat Jul 24, 2010 11:55 pm

» KONSERT GEMILANG AF STACY
by Hanis21 Wed Jul 21, 2010 12:47 pm

» lagu untuk gmbr dottie
by zims Thu Jul 15, 2010 11:48 pm

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 54 on Sat May 08, 2010 11:57 am

Share | 
 

 GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
HipokiuTSGT
avatar
StacyFC Moderator
StacyFC Moderator

Posts : 358
Join date : 19/04/2010
Age : 30
Location : TAMBUNAN SABAH MALAYSIA

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Thu May 06, 2010 11:15 pm

KOSE wrote:
Cuteyzuera wrote:
Amboi presidenn...tak mahu kalah ni..haha...tahun lalu dgn style koyak rabak ..tahun ni apa pula pesen dr presiden kta ni...mesti lg meletup...well besalah model TOP ngeh3...

Adib lh plg bgaya tahun lpas tp hampa sy pun hampa..hrp2 tahun ni kita la ambil takhta wah prasan suda kuang3

ZURA, payah kot Mr.Presiden nak menang sebab ahli2 SAF sekarang dah ramai yg muda belia dan bergaya, semua dah tahap melawan taukeh dari segi berfesyen, tambahan lagi ada 3 org Model dah jadi ahli SAF ( mati ler )...kalau kategori wanita peluang korang banyak


kose,alalalal cepat nya kau mau mengalah dgn belia skrg..biarpun usia mu yg kini ckit jah meningkat tetap ko nmpk muda jgk bah dan bergaya...ko kan model..keke...tp btl lah cakap sniper bertanding secara siat...tp yg penting heppyy klu dpt merayakn betday stacy..
c jura suruh2 bwa org tersyg.ko lah bah bwa..hahaha..mcmmna sy mau jd Queenn..klu kicik..kakakakakaka
Back to top Go down
http://hipokiutsgt.com
Cuteyzuera
avatar
StacyFC Moderator
StacyFC Moderator

Posts : 324
Join date : 17/04/2010
Age : 31
Location : Shah Alam

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Fri May 07, 2010 2:04 am

hipo mmg sy bw dia tahun lalu..thun ni tk taw lg...klo x tpksa lh sy bersendirian..kose tu sbnrnya tu mlu2 pdhl dia lbh arif ttg pesen2 ni..dia kn model...apa igt SAF pompuan tk byk ke yg pdi berpesen..actly drg malu2 ja mau tunjuk..^_^

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Signature-
http://cuteyzuera.blogspot.com
Back to top Go down
http://cuteyzuera.blogspot.com
KOSE
avatar
StacyFC Admin
StacyFC Admin

Posts : 208
Join date : 17/04/2010
Age : 38

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Fri May 07, 2010 8:38 am

Wakaka...korang ni klakar la. Ok, masa rakaman rancangan "KATA KAU" kat Astro dua hari lepas, saya ada bincang dgn Stacy tentang pemilihan Tema dan senarai lagu yang akan dipersembahkan, memang gempak majlis itu nanti. Ikut rancangan saya nak buat ala-ala Mlm balada dia perform...tapi dia nak juga bawa lagu rancak atleast satu lagu dan bawa penari sekali. Saya kata...Oklah, 3 lagu balada, satu lagu rancak. Stacy X sabar nak meraikan Hari Ulangtahunnya dengan peminat semua dan harap korang semua dapat datang.
Back to top Go down
http://koserani.blogspot.com
UcHi
avatar
StacyFC Senior
StacyFC Senior

Posts : 106
Join date : 20/04/2010
Age : 27
Location : Labuan

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Fri May 07, 2010 9:18 am

Yeahhh!!! ada aktiviti..nak join...nak join...spa leh teman sya???...hehehe

bukan pa sya still x tau g selok belok kl ni..so bila tarikh aktiviti ni??.. kna bgi tau awal tau...coz kna bt plan awal..tkut sya bz plak tym tu. ok??
Back to top Go down
KOSE
avatar
StacyFC Admin
StacyFC Admin

Posts : 208
Join date : 17/04/2010
Age : 38

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Fri May 07, 2010 9:21 am

UCHI jgn risau...tempat Majlis selalunya kami buat di Ballroom Hotel, so senang nak cari Hotel tu di mana Majlis akan berlangsung. Jika ada yang tidak pasti tempat atau Vanue tersebut, selalunya kami meminta pertolongan ahli lain ambil atau berjumpa di meeting point yang telah ditetapkan atau tempat yg kamu tahu
Back to top Go down
http://koserani.blogspot.com
UcHi
avatar
StacyFC Senior
StacyFC Senior

Posts : 106
Join date : 20/04/2010
Age : 27
Location : Labuan

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Fri May 07, 2010 9:29 am

yeah!!..lega ckit degr..tenkiu kose..wlaupun sya x tau g ballroom hotel tu at mna..hehe xpa la nnti sya cri tau d mna tmpat tu k...pa pun sya usaha jga spaya sya dpat pegi..leh kenal ngn soma fans stacy..
Back to top Go down
Connie Francis
avatar
StacyFC Registered
StacyFC Registered

Posts : 2
Join date : 08/05/2010
Age : 27
Location : Sibu Sarawak

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Sat May 08, 2010 11:59 am

huhu...bestnyer kalau dapat ikut..
teringin sangat nak jumpa ngan Stacy selama ni....
Back to top Go down
KOSE
avatar
StacyFC Admin
StacyFC Admin

Posts : 208
Join date : 17/04/2010
Age : 38

PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   Sat May 08, 2010 12:22 pm

Connie Francis wrote:
huhu...bestnyer kalau dapat ikut..
teringin sangat nak jumpa ngan Stacy selama ni....

Apa lagi CONNIE, inilah masanya utk bertemu empat mata dgn Stacy...jgn lepaskan peluang ini...ok. selalulah masuk ke website ini utk mengikuti perkembangan dan tarikh serta tempat majlis ini akan berlangsung
Back to top Go down
http://koserani.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )   

Back to top Go down
 

GLAM NITE 9 TEMA MAJLIS HARI LAHIR STACY TAHUN INI )

View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stacy Fan Club :: Dari Keyboard Admin :: Pengumuman Rasmi-